Δίπλα στον πολίτη και τις ανάγκες του!

21 Δεκεμβρίου 2024

Δίπλα στον πολίτη και τις ανάγκες του!

1280 ψηφιακά πιστοποιητικά έχουν εκδοθεί ηλεκτρονικά από το Δήμο Πεντέλης τους τελευταίους 18 μήνες. Δήμητρα Κεχαγιά: «Ο Δήμος μας βρίσκεται πια στην ψηφιακή εποχή και καθημερινά διευρύνουμε την ψηφιακή εξυπηρέτηση των δημοτών»

Πριν 18 μήνες ο Δήμος Πεντέλης, στα πλαίσιο υλοποίησης ενός συνολικού σχεδιασμού για την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των δημοτών, ξεκίνησε την έκδοση ψηφιακών πιστοποιητικών. Ο πολίτης ηλεκτρονικά ζητά ένα από τα πιστοποιητικά που μπορούν να εκδοθούν ηλεκτρονικά και ο Δήμος το εκδίδει και το αποστέλλει ξανά ηλεκτρονικά στον πολίτη. Έτσι ο πολίτης αποφεύγει τη μετακίνησή του στο Δήμο, εξυπηρετείται καλύτερα και μειώνεται στην πράξη η γραφειοκρατία και η ταλαιπωρία όλων.

Η συγκεκριμένη ηλεκτρονική υπηρεσία, μέσω της εφαρμογής CityCertify, που υπήρξε πρωτοπόρα για το Δήμο Πεντέλης, χρησιμοποιείται ήδη με αυξανόμενο ρυθμό από τους πολίτες. Μέχρι σήμερα:

  • Έχουν εκδοθεί 1.280 ψηφιακά πιστοποιητικά
  • Έχουν εξυπηρετηθεί 1.039 πολίτες.
  • Μόλις 18 αιτήσεις δεν κατέστη δυνατό να ικανοποιηθούν ηλεκτρονικά.

Ο Δήμος σήμερα χορηγεί 22 διαφορετικά ψηφιακά πιστοποιητικά, όπου φαίνονται στην ιστοσελίδα του. Μεταξύ αυτών είναι Βεβαίωση ΤΑΠ, αίτηση χορήγησης βεβαίωσης μονίμου κατοικίας, βεβαίωση δημοτικής ενημερότητας κ.α.

Στόχος της δημοτικής αρχής είναι οι υπηρεσίες αυτές να επεκταθούν το 2022 με δυνατότητα έκδοσης και νέων ειδών ψηφιακών πιστοποιητικών.

Οι νέες υπηρεσίες και εφαρμογές στοχεύουν να περάσει ο Δήμος στην ψηφιακή εποχή, παρέχοντας νέες σύγχρονες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που μειώνουν τη γραφειοκρατία και την ταλαιπωρία των πολιτών.

Η Δήμαρχος Πεντέλης Δήμητρα Κεχαγιά δήλωσε:

«Η ψηφιακή μεταρρύθμιση του Δήμου μας, που αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς πυλώνες του προγράμματός μας, βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη.  Οι εφαρμογές που διαρκώς ενσωματώνονται στην Ιστοσελίδα του Δήμου, διευρύνουν τις δυνατότητες των πολιτών για ακόμη πιο γρήγορη και καλύτερη εξυπηρέτησή τους, συμβάλλοντας στη μείωση της γραφειοκρατίας και του χρόνου ανταπόκρισης του Δήμου στα αιτήματά τους.

Παράλληλα, η ψηφιακή μεταρρύθμιση του Δήμου μας έχει βοηθήσει σημαντικά στην αντιμετώπιση των δύσκολων συνθηκών της πανδημίας, γιατί χάρη στις νέες υπηρεσίες, αποφεύγεται ο συνωστισμός και τηρούνται με τον καλύτερο τρόπο, τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Δήμου μας συνεχίζεται και θα συνεχίζεται, ακολουθώντας τη διαρκή εξέλιξη της τεχνολογίας, παρέχοντας συνεχώς νέες υπηρεσίες και δυνατότητες, προς όφελος των δημοτών, των κατοίκων και των επιχειρήσεων. Αναμένουμε την έγκριση των προτάσεών μας από το Πρόγραμμα Αντώνης Τρίτσης, για να συνεχίσουμε με νέες ψηφιακές εφαρμογές στην υπηρεσία του πολίτη».

 

Κοινοποιήστε το άρθρο...

Τελευταία Νέα

Χρήσιμα

Μετάβαση στο περιεχόμενο