Δίπλα στον πολίτη και τις ανάγκες του!

19 Απριλίου 2024

Δίπλα στον πολίτη και τις ανάγκες του!

Καλύτερη ψηφιακή εξυπηρέτηση των συμπολιτών μας με την ένταξη του ΚΕΠ Μελισσίων στο Πρόγραμμα myKEPlive του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Ένα επιπλέον βήμα για την καλύτερη ψηφιακή εξυπηρέτηση των πολιτών από το Δήμο αποτελεί η ένταξη του ΚΕΠ 0790 Μελισσίων του Δήμου Πεντέλης στο Πρόγραμμα myKEPlive του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Συνάμα η ένταξη του ΚΕΠ συμβάλει στην προσπάθεια για περιορισμό της επέκτασης του Covid-19.

Οι πολίτες στην ηλεκτρονική διεύθυνση mykeplive.gov.gr έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν, μετά από συνεννόηση, ψηφιακό ραντεβού με βιντεοκλήση με υπάλληλο του ΚΕΠ, την ημέρα και την ώρα που επιθυμούν, κατά τις ώρες λειτουργίας του ΚΕΠ, να υποβάλλουν το αίτημα τους και να παραλαμβάνουν το τελικό προϊόν ηλεκτρονικά ή με συστημένη επιστολή.

Μέσω της πλατφόρμας myKEPlive παρέχονται στους πολίτες διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών:

1) Πληροφόρηση- Αίτηση,

2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις,

3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία,

4) Εξυπηρέτηση από τον Δήμο τους.

Κατά την αίτηση του ραντεβού θα πρέπει ο πολίτης να καταχωρήσει το ονοματεπώνυμο του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη, την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email), τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του και τη διεύθυνση επικοινωνίας του.

Κατά την έναρξη της τηλεδιάσκεψης, πραγματοποιείται από τον υπάλληλο του ΚΕΠ η ταυτοποίηση του αιτούντος, πολίτη ή νομίμου εκπροσώπου της επιχείρησης, με την επίδειξη στην κάμερα των απαραίτητων εγγράφων ταυτοποίησης.

Κοινοποιήστε το άρθρο...

Μετάβαση στο περιεχόμενο